Fraktpriser fra kun 119 kr

Alle postpakker opp til 3 kg har en fraktpris på kun 119 kr sendt med Posten/Bring. Dette gjelder alle ordre vi kan pakke som postpakke. I visse tilfeller ser vi at det må pakkes i to kolli for å sendes forsvarlig, da tar vi den ekstra fraktkostnaden på oss for å gi deg mer trygghet i både forventet pris og bedre håndtering av din ordre.

Det som må pakkes og sendes per pall får en fraktpris fra 899 kr. Det som ikke kan pakkes på halvpall går da på en helpall (120×80 cm). Dette får en fraktpris fra 1.690 kr og prisen forandrer seg basert på destinasjon og vekt. Hjemlevering er alltid inkludert i prisen på ordrer som sendes med halvpall eller pall.

Gratis frakt for ordrer over 1.500 kr

Vi tilbyr gratis frakt til hentested for ordrer med vareverdi for over 1.500 kr, dette gjelder kun ordrer der Postnord hentested er mulig. Hjemlevering og ekspresslevering har vanlige kostnader.

Sporing og varsling før levering

Du får automatisk tilsendt sporingsinformasjonen til ditt mobilnummer og det er da nummeret som er oppgitt i bestillingen som blir brukt. Det samme gjelder ved varsling fra transportør før levering. Husk å legge inn riktig fraktadresse under “Frakt” feltet i bestillingen.

Leveringstid

Du kan forvente vanlig postgang til ditt område fra Arendal i Sør-Norge. Bilfrakt som går til Sør-, Vest- og Øst-Norge har normalt sett 2 – 4 virkedager leveringstid. Øvrige i Norge så kan det ta opptil 7 – 10 virkedager. Ønsker kunden levering på spesifikke tidspunkt eller datoer må dette avklares før bestilling. Dette kan medføre en høyere fraktkostnad som belastes kunden i forkant av forsendelsen.

Ekspresslevering

Vi tilbyr nå ekspresslevering med vår transportpartner Link Logistikk. Link Logistikk tilbyr per nå kun levering på områder fra Kristiansand til Gardermoen og mot Svenskegrensen. For at vi skal klare å oppfylle “levering dagen etter”, så må ordren ha kommet inn senest kl 11. Det anbefales å ringe inn til oss på tlf 3703 3703 innenfor åpningstiden hvis det haster med å få ut ordren din.

Skade

Hvis det er skade på forsendelsen så er kunden ansvarlig for å melde til skade@bakerovner.no fortest mulig, senest innen 3 timer etter mottatt vare. Vi tar da saken videre med PostNord sin skadeavdeling som er vår forsikringspartner. I noen tilfeller er skaden av mindre betydning for ovnens ytelse og det kan da bli vurdert slik at det er bedre at vi sender lim. Dette dreier seg mest om bueelementet i Trysil byggesettet som kan knekke i to deler ved håndtering av transportør. Har du andre spørsmål om frakt så ta gjerne kontakt med oss! Send epost til frakt@bakerovner.no

Reserveløsning for frakt

Ble det noe feil i frakt eller er det en fraktendring? Trykk deg inn på produktsiden for frakt ved å bruke knappen nedenfor.

Se alternativer